Subject: Ed: sertifitseerimine
From: "Margit Toop" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 09:44:52 +0300

Tere!

Palun registreerida DELTA-s, aitäh.

Lugupidamisega

Margit Toop

peaspetsialist

tervishoiuteenuste osakond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

---------- Edastatud kiri ----------
Saatja: Andrei Uksov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Kuupäev: 20. mai 2024 09:16
Teema: sertifitseerimine
Saaja: Liina Saar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia:

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun teha märge Terviseameti infosüsteemis läbitud sertifitseerimise
kohta

1.    Andrei Uksov – üldkirurgia, 17.05.2024

2.    Toomas Sillakivi – üldkirurgia, 17.05.2024

3.    Aleksandr Detotšenko – üldkirurgia, 17.05.2024

4.    Juri Zolotarjov – üldkirurgia, 17.05.2024

5.    Aleksandr Popov, üldkirurgia, 17.05.2024

Lugupidamisega

Andrei Uksov

EKA sertifitseerimiskomisjoni esimees

EKA president